کد خبر: ۹۷۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 16 July 2021
Steam Deck

 

به گزارش تابناک سمنان در حالی که هیچ کس انتظارش را نداشت، کمپانی ولو (Valve) خبر داد که در حال ساخت و توسعه‌ی کنسول جدیدی است که شما با استفاده از آن خواهید توانست به تمامی بازی‌ها و عناوین موجود بر روی وبسایت استیم (Steam) دسترسی پیدا کنید. این کنسول یک کنسول دستی بوده و استیم دک (Steam Deck) نامیده شده است.

 

امروز وبسایت رسمی کنسول استیم دک برای اولین بار در دسترس عموم قرار گرفت و کمی پس از راه‌اندازی آن، ولو از کنسول دستی خود به طور رسمی رونمایی کرد. استیم دک در سه نسخه‌ با میزان حافظه‌ی داخلی متفاوت عرضه خواهد شد؛ نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۳۹۹ دلار، نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۲۹ دلار و نهایتا نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی به ارزش ۶۴۹ دلار.

Steam Deck

اگر جزو کسانی هستید که قصد خرید این کنسول را دارید، برای استفاده از استیم دک باید یک حساب استیم داشته باشید که با آن تا قبل از ماه جوئن از وبسایت استیم خریدی انجام شده باشد. علت این موضوع، جلوگیری از خرید عمده‌ی این کنسول توسط دلالان و فروشندگان غیرقانونی است.

در حال حاضر تنها کسانی می‌توانند به پیش‌خرید این کنسول اقدام کنند که ساکن یکی از کشور‌های ایالات متحده، کانادا، انگلستان و یا کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا باشند. البته کمپانی ولو قول داده است که استیم دک را در سایر کشور‌ها نیز توزیع خواهد کرد.

استیم در حساب توییتر خود نوشت:

استیم دک را به شما معرفی می‌کنیم؛ کنسولی قدرتمند و قابل حمل ویژه‌ی بازی‌های رایانه‌های شخصی. قیمت این کنسول از ۳۹۹ دلار به بالا خواهد بود. استیم دک توسط تیم ولو طراحی شده و از سیستم استیم پشتیبانی می‌کند. توزیع این کنسول در ماه دسامبر ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

بر طبق ادعای وبسایت استیم دک، این کنسول طوری ساخته شده که برای بازی کردن به مدت طولانی مناسب بوده و نگه داشتن و استفاده‌ی مداوم از آن آزاردهنده نباشد. طبق گزارشات منتشر شده، این کنسول در اواخر فصل پاییز و به احتمال زیاد تا قبل از تعطیلات سال نو در ماه دسامبر در دسترس خواهد بود.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار